Valencia

Igar lamnade jag alltsa Barcelona for en kort visit i Valencia innan jag aker till Alicante och halsar pa Raquel, tjejen som jag bodde hos nar jag var pa utbyte i 8an.
Igar precis nar jag checkat in tog en Australienskisk tjej som ocksa kom igar kontakt med mig. Vi gick omkring i stan och tittade. Sen kom en kompis till henne och jag fick folja med dem pa kvallen nar de skulle ata tapas. Det var trevligt att fa prata engelska aven om jag inte forstod allt aussie slang. De kande varandra genom nan Europa tur de akt pa for nagra arsen, vilket gjorde att jag fick hora lite historier fran den resan och den ena tjejen jobbade med sana turer har nu. Snacka om att de dricker, alla historierna var fyllehistorier och de hade varit pa massa stallen i europa men det var lite minnesluckor har och dar.

Valcenica ar staden och provincen dar Apelsinerna odlas.

Idag har jag varit pa den gamla fina marknaden och kopt lite frukt. Nu skall jag strax pa free walking tour, for att fa se det man skall se.

Hasta la vista

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0