Estoy en Alicante

Ja, nu ar jag har i en stad som jag faktiskt varit i forut, dock valdigt lite da vi spenderade mesta tiden i byn Villena.

Gardagen i Valencia, det blev ingen walking tour, guiden dok inte upp eller var i alla fall senare an en halvtimme. Sa jag hange pa Aussie tjejerna pa lunch, sen strovade vi omkring i staden. Sag bland annat La Lonja som ar varldsarvlistad, valdigt fracka pelare och en sal med ett valdigt fint tak. Sen begav jag mig hemmat, for att bara ta det lungt. Var ratt trott, man blir faktiskt ratt trott av att resa.

Idag tog jag bussen till Alicante, och senare idag skall jag forhoppningsvis traffa Raquel, hon ar i skolan nu.

Hasta luego!
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0