Granada, men framfor allt nyheten, hembiljett kopt

Hejsa

Jag ar fortfarande i Granada hos min van Marina.
Det ar mycket trevligt, imorgon skall jag vara med pa 50ars kalas.


Mer om Granada sen,

JAG HAR KOPT FLYGBILJETT HEM! gaah lasktigt som skjuttan. Men nu ar det kopt. Jag aker fran spanien den 18april och ankommer 19 april pa arlanda flygplats. Turen gar via norge med ett stopp pa nara timmar. Fran arlanda skall jag ta mig till Gavle och besoka min farfar nagra dagar och sen bar det av hem till Goteborg.  
Det kanns en smula konstigt att det liksom redan skall ta slut, att jag redan skall tillbaka till vardagen. Visserligen har jag levt vardag bade pa kuba och har i granada och nagon slags vardag blev det aven i Barca. Men samtidigt skall det bli skont att komma hem till allt och alla:D for visst har jag saknat er under min resa. Men samtidigt finns det saker och manniskor fran min resa som jag kommer att sakna nar jag kommer hem. Kanske skall jag inte sitta har och utvardera resan jag har ju lite kvar. Skall till Sevilla och Malaga (dar planet lyfter ifran) forst.

Kramar Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0